Dragster στα Μαριτσά

1253

Αγώνας επίτευξης χρόνου μοτοσυκλετών dragster θα διεξαχθεί το προσεχές σαββατοκύριακο στο αεροδρόμιο των Μαριτσών. Οι διοργανωτές του Αθλητικού Συλλόγου Ηρακλείου έδωσαν στη δημοσιότητα την προκήρυξη του: Το πρόγραμμα του αγώνα έχει ως εξής:
Άνοιγμα Πίστας: Σάββατο 03 Σεπτεμβρίου ώρα 08.00
Διοικητικός Έλεγχος (Διανομή αριθμών συμμετοχής κ.λ.π.): Σάββατο 03 Σεπτεμβρίου ώρα 09.00
Έλεγχος εξακρίβωσης: Σάββατο 03 Σεπτεμβρίου ώρα 09.00
Υποχρεωτική Ενημέρωση (BRIEFING ) αθλητών: Σάββατο 03 Σεπτεμβρίου ώρα  11.00
Δημοσίευση πίνακα εκκινούντων & σειρών εκκίνησης- Ενημερώσεις αθλητών: Σάββατο 03 Σεπτεμβρίου 11.10 Γραμματεία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ.
Σάββατο 03 Σεπτεμβρίου 11.30- 17.00    Περάσματα MOTO
Κυριακή 04 Σεπτεμβρίου

Περάσματα Μοτό
Τελικός τεχνικός έλεγχος.
Μετά τη λήξη του αγώνα κάθε κατηγορίας.
Δημοσίευση χρόνων
20 λεπτά μετά τη λήξη του αγώνα.
Απονομή αναμνηστικών επάθλων.
Μετά τη λήξη του αγώνα, στην πίστα.

O Α.Σ.Η. διοργανώνει, με την έγκριση της ΑΜΟΤΟΕ, συνάντηση επίτευξης χρόνου  μοτοσυκλετών DRAGSTER, , την  03-04 Σεπτεμβρίου 2016 σύμφωνα με:
α. Τον Αθλητικό Νόμο 2725/1999 όπως αυτός ισχύει
β. Τον Γενικό Κανονισμό αγώνων Dragster, της ΑΜΟΤΟΕ
γ. Του Κανονισμούς της ΑΜΟΤΟΕ όπως ισχύουν
δ. Τον παρόντα Ειδικό Κανονισμό
Ο Αγώνας δεν περιλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας DRAGSTER 2016, της AMOTOE και ούτε σε κάποιον άλλον προκηρυγμένο θεσμό του 2016.
Περιγραφή.
Επίτευξη χρόνου επιτάχυνσης μοτοσυκλετών από στάση για συγκεκριμένη διαδρομή.
Πίστα.
Θέση: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΡΙΤΣΑ ΡΟΔΟΥ
Μήκος Διαδρομής: 1000μ.
Πλάτος Διαδρομής:  28 μ.
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ

Το σύστημα έχει μία σειρά κάθετων φώτων δίνοντας οπτικά την αντίστροφη μέτρηση σε κάθε αθλητή και είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ
Καταγράφονται ο χρόνος αντίδρασης, ο χρόνος στα 18 μέτρα, στα 402,34 μέτρα και η ταχύτητα εξόδου καθώς το μοτοσυκλέτα περνάει από τις δέσμες των φωτοκύτταρων.
ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΣ
Το άναμμα του κόκκινου φωτός δεν ακυρώνει τον χρόνο εάν αυτός καταγραφεί σωστά.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟ DRAGSTER

FREE PASS
MINI PRO
PRO Z
STREET 1
STREET 2
TRUE STREET MOTO  9,5
PRO STREET 1
PRO STREET 2
PRO STREET 3
SUPER STREET
SUPER PRO
ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που κατέχει έγκυρο Αγωνιστικό Δελτίο, σύμφωνα με την ΑΜΟΤΟΕ.
Κάθε μοτοσυκλέτα επιτρέπεται να λαμβάνει μέρος στον αγώνα μέχρι δύο φορές, αλλά κάθε φορά σε διαφορετική κατηγορία, εφόσον εμπίπτει στις διατάξεις της. Κάθε αθλητής μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όποιος αθλητής επιθυμεί να λάβει μέρος στον αγώνα, πρέπει να συμπληρώσει και να στείλει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του Οργανωτή. Το Σωματείο που ανήκει ο αθλητής πρέπει να δηλώσει τον αθλητή στην ΑΜΟΤΟΕ, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, (μέσω του site της ΑΜΟΤΟΕ). http://www.e-amotoe.gr/
Για να συμμετάσχει ένας αθλητής στην κατηγορία SUPER PRO, θα πρέπει πρώτα να συμμετάσχει σε τρεις αγώνες στις κατηγορίες STREET, SUPER STREET ή PRO STREET.
H υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων αποδέχεται ανεπιφύλακτα τον Γενικό κανονισμό του Πρωταθλήματος και τον Ειδικό κανονισμό του συγκεκριμένου αγώνα.

ΠΑΡΑΒΟΛΑ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Τα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται στα 100€ για την 1η συμμετοχή και στα 80€ για την 2η συμμετοχή. Για την πρώτη συμμετοχή το ποσό του παραβόλου θα καταβάλλεται σε δυο δόσεις. Η πρώτη δόση ηλεκτρονικά κατά την δήλωση συμμετοχής στο ηλεκτρονικό σύστημα της ΑΜΟΤΟΕ (40 ευρώ), και η δεύτερη δόση κατά την προσέλευση του αθλητή στον έλεγχο εξακρίβωσης. Για την δεύτερη συμμετοχή το ποσό καταβάλλεται στον αγώνα.
H δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή, αν ο αθλητής δεν βρεθεί στις συμμετοχές του site, της ΑΜΟΤΟΕ. Υπεύθυνο για την δήλωση συμμετοχής είναι το Σωματείο που ανήκει ο Αθλητής εφόσον αυτός έχει στείλει το ανάλογο παράβολο.
Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του αθλητή που καλύπτει αστική ευθύνη προς τρίτους. H ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα από τη στιγμή της εκκίνησής τους και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από τη στιγμή εγκατάλειψης του αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
ΑΡΘΡΟ 8: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
Oι αγωνοδίκες, έχουν το δικαίωμα με απόφασή τους, να τροποποιούν τις διατάξεις του Ειδικού κανονισμού ανάλογα με τις συνθήκες και τις περιστάσεις που θα παρουσιασθούν.
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ, ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η σειρά εκκίνησης των μοτοσυκλετών θα ορίζεται από τον οργανωτή.
Οι αριθμοί συμμετοχής ορίζονται σε τετραψήφια νούμερα. Τα πρώτα 2 ψηφία του τετραψήφιου αριθμού θα καθορίζουν την κατηγορία της συμμετοχής και θα είναι περίπου το μισό μέγεθος από τα επόμενα 2 που θα καθορίζουν τον αριθμό της συμμετοχής.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
Μετά τη διοικητική – γραμματειακή τακτοποίηση των συμμετεχόντων, οι μοτοσυκλέτες θα ελεγχθούν από τους τεχνικούς εφόρους του αγώνα και στη συνέχεια θα οδηγηθούν στον χώρο επισκευών
Στις μοτοσυκλέτες θα χορηγείται από τον Οργανωτή ειδικό σήμα αναγνώρισης.
ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Τεχνικό Κανονισμό. Όταν κάποιος αθλητής διαπιστώνει παρατυπία, ενημερώνει τον Τεχνικό Έφορο και προβαίνει σε ένσταση.
Όλοι οι αθλητές πρέπει να φοράνε φόρμα και κράνος, εγκεκριμένα.
Απαγορεύεται στις μοτοσυκλέτες να κινηθούν αντίθετα προς την φορά του αγώνα και το σπρώξιμο από οποιονδήποτε μετά την εκκίνηση.
4.Στα προκριματικά οι αθλητές υποχρεωτικά θα περνούν κατά ζεύγη. Δεν θα υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαδρόμου από τον αθλητή. Αυτό θα καθορίζεται από την Οργάνωση.
5.Οι αθλητές θα εισέρχονται στον χώρο του BURN OUT με τον αρχιμηχανικό τους και μόνο στις SUPER PRO και PRO STREET 2 με τους βοηθούς  μηχανικούς. Θα φέρουν υποχρεωτικά μαζί τους και την αγωνιστική τους άδεια (license), την οποία θα επιδεικνύουν εάν τους ζητηθεί.
6.Η προσέλευση στον χώρο του BURN OUT θα γίνεται κατά κατηγορία και με την σειρά που ανακοινώνεται στα μεγάφωνα.
7.Η παρουσία των αθλητών είναι υποχρεωτική στο Briefing. Στο τέλος η υπογραφή θα μπαίνει μόνο από τον ίδιο τον αθλητή.
8.Η τήρηση της σειράς του προγράμματος είναι υποχρεωτική σε όλους.
9.Οι αθλητές υποχρεούνται να τηρούν αυστηρά τους κανόνες ασφαλείας.
10.Απαγορεύεται η είσοδος στην πίστα και στον χώρο του BURN OUT σε οποιονδήποτε εκτός των αρμοδίων (αθλητών – οργανωτών), καθώς και μηχανικών με παντόφλες και χωρίς γάντια.
11.H παρουσία του Αρχιμηχανικού με πυροσβεστήρα, είναι υποχρεωτική στην εκκίνηση.
12.Απαγορεύεται ο δανεισμός της κάρτας συμμετοχής σε οποιονδήποτε. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρήση της κάρτας συμμετοχής από άλλο άτομο, θα επιβληθούν κυρώσεις στον αθλητή.
13.Για οποιαδήποτε καθυστέρηση προσέλευσης αθλητού, θα πρέπει να ενημερώνεται η Οργανωτική Επιτροπή έγκαιρα.
14.Κατά τον τεχνικό έλεγχο, η παρουσία αθλητού και αρχιμηχανικού είναι υποχρεωτική. Τα πιστοποιητικά για τα διάφορα εξαρτήματα που θα ζητηθούν θα πρέπει να είναι έτοιμα για να επιδειχθούν .
15.Oι μηχανικοί πρέπει να έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πυροσβεστήρα 5 kg, τουλάχιστον, σε εμφανές σημείο στον χώρο των Pits.
16.Στο χώρο των Pits, απαγορεύεται η δοκιμή με αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
17.Οι κορίνες  στην γραμμή που χωρίζει τους δύο διαδρόμους, είναι προέκταση της γραμμής προς τα πάνω. Οποιοδήποτε ρίξιμο κορίνας είτε με το πόδι είτε με οποιοδήποτε μέρος του οχήματος, συνεπάγεται αποκλεισμό από το πέρασμα.

Απαγορεύεται αυστηρά με ποινή αποκλεισμού το ξάπλωμα (ψαράκι) επάνω στην μοτοσυκλέτα.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Οι σειρές εκκίνησης καθορίζονται από τον οργανωτή ανάμεσα στα συμμετέχοντα οχήματα  της ίδιας κατηγορίας.
BURN OUT (Ζέσταμα ελαστικών)
Όλα τα Burn out πριν τον αγώνα περιορίζονται σε οριοθετημένους χώρους, χρησιμοποιώντας μόνο νερό
ΓΡΑΜΜΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Άπαξ η μοτοσυκλέτα βρεθεί στην περιοχή στησίματος πριν τη γραμμή εκκίνησης, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ρυθμίσεις του οχήματος. Αν ένας  αθλητής δεν παρουσιασθεί στο burn out,  μέσα σε δύο λεπτά από τη στιγμή που τον κάλεσε ο Αλυτάρχης, αποκλείεται από το σκέλος. Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού ορίου ο άλλος αθλητής πραγματοποιεί τη δοκιμασία μόνος του.
ΣΤΗΣΙΜΟ
Μόλις η μοτοσυκλέτα φτάσει στην γραμμή στησίματος, θα πρέπει να είναι έτοιμη να τρέξει. Για να είναι έγκυρο το πέρασμα, η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να στηθεί και να ξεκινήσει μόνη της.
Ένα εύλογο χρονικό διάστημα θα πρέπει να δίδεται στους αθλητές για να στηθούν. Το χρονικό όριο αυτό είναι στην απόλυτη κρίση του Αφέτη του αγώνα (ο μέγιστος χρόνος καθορίζεται στο 1 λεπτό). Όταν και στους δύο αθλητές έχει δοθεί  από τον Αφέτη εντολή να κλειδώσουν και ο ένας κλειδώσει στο stage, τότε ο άλλος, έχει δικαίωμα να καθυστερήσει να κλειδώσει το πολύ μέχρι 10 δευτερόλεπτα.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Η εκκίνηση θα δίδεται με τη χρήση του Christmas Tree.
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟMΕΤΡΗΣΗΣ
Απαιτείται πλήρως ηλεκτρονικό σύστημα χρονομέτρησης, το οποίο θα μπορεί να υπολογίζει ξεχωριστά το χρόνο διαδρομής και τη ταχύτητα εξόδου για κάθε λωρίδα.
ΠΡΟΚΡΙΣΗ
Για να είναι μια προσπάθεια πρόκρισης έγκυρη, όλα τα οχήματα θα πρέπει να στηθούν και να εκκινήσουν μόνα τους
ΣΧΑΡΕΣ
Το ζευγάρωμα της κάθε κατηγορίας βασίζεται στους καταρτισμένους από τη FIΜ – UEM,  πίνακες σχαρών. Οι προκριματικοί χρόνοι ορίζουν τις θέσεις στην σχάρα.